Sayfalar

7 Ocak 2015 Çarşamba

Olgun ve Tatlı

ben merve şu anda evli 2 çoçuk annesiyim bundan 7 sene önce yaşım 19 idi bekardım hafta sonu babam annem annemin annesi vede dayımın ailesiyle piknik yapmak için ormana gittik ormanda yemekler yendi oyunlar oynandı kimisi uykuya daldı kimisi dolaşmaya çıktı dayım hakan eşi vede oğluyla oturuyordu yanlarına giterek dayıcım yengemi de al beraber ormanda dolaşalım dedim yengem gelemem siz dolaşın dedi bizde dolaşmaya ormanın derinliklerine doğru ilerledik bir ara benim çişim geldi ben dayı biraz beklermisin ben sıkıştım şu ağacın arkasında yapayım dedim dayımda olur dedi bende ama sen yanımda ol arkanı dönersin korkarım ağacın arkasına gectik ben etğimi kaltırarak kilotumu intirdim tam çişimi yapıyordum ki önümden böçek geçti ben çığlık atarak ayağa kalkdım eteğimde ellerimde kilotum dizlerimin altınd a amım meydandaydı dayım panikle bana doğru döndü bende dayı böçek var dedim dayımsa gözleri koçaman açarak benim amıma bakıyor ve nevarmışki böçekden birşey yapmaz dedi ama gözlerini amımdan ayıramıyordu bana yaklaşarak çok güzlesin keşke yeğenim olmasaydın ben dayımı zaten küçüklüğümden beri aşıkdım bende yeğenin olmasaydım ne olurdu^ki dayımda sana sonsuz sevkler tattırırdım bende farset yeğenin değilim hadi bakalım nasıl bir sevk tattırıcan dayım yanıma sokularak dudaklarımı hafifce öpmeye başladı ellerinlede amımı okşuyor du daha sonra üzerimi soymaya memelerimi yalamaya başladı hayatımda ilk kez bir erkekle sevişiyordum bütün heryerim titriyodu heyecandan kalpim duracakdı memelerimin küçüçük uçlarını dilinle yalıyor yavşca aşağıya doğru ilerliyordu ben acaba ne yapıyor diye aklımdan gecerken dayım amıma ulaşmıştı diliyle amımın etrafını yalıyor ellerinle amımın dilini çıkartarak dudaklarınla emiyor ben artık sevkden cığlıklar atarak boşalmaya başladım ayağa kalkarak başımı aşağa iterek yarrağını ağzıma almamı söyledi ama   bu kadar kalın vede büyük yarrağı ağzıma nasıl alırım başladım yarrağının uçlarını yalamaya sadece kafasını ağzıma zor alıyordum bir süre yaladıkdan sonra bana sikişmek istermisin diye sordu bende bakireyim olma dayı dedim dayımda arkadan olurmu bende o     koçaman yarrağın benim daracık kötüme girmezki dayı girer girer sen yederki sıkma rahat ol beni dizlerimin üzerine yatırdı arkama gecerek kötümün deliğini yalıyordu bir süre sonra yarrağını tükürükleyerek kötümün deliğine yerleştirmeye çalışıyor daha uçu girmişti inanılmaz bir açıyla yapma diye çığlığı bastım dayım ise hiç birşey duymuyor yavaş hareketlerle yarrağnı kötüme sokuyordu  her az sokşunda açım artıyor çığlık atıyortum yarrak yarısı girip çıkıyordu ben hiç sevk almıyor aksine açı çekiyortum dayım yavaş yavaş yarrağının tamamını kötüme sokup çıkarıyor du en sonunda durakladı meğerse kötümün içine boşalıyormuş ben tamammı artık çıkar çok açıyor tamam çıkarıyorum diyerek kötümden çıktı ben derin bir nefes alarak aman dayı bu arkaya kadar çok sevk aldım ama birdaha arkadan azla olmaz cantamdan mendili alarak kötömü     sildim dayımın akanalarınla benim kötümden akan gelmişdi giyinip geri yol gitişine yürümeye başladık bana merve amından verseydin bu kadar açı olmazdı bende yakında evlenince rahatlıkla amımdan sana veririm dedim inanık ki 2 hafta kötümün ağrısından oturammıştım  şimdi dayımla nemi yapıyoruz benim eşim berber sabah işine gitiyor gece 11 geliyor daymla daha dün bizim evde sikiştik tabikide arkadan asla amımdan veriyorum oğlum 3 yaşında inanılmaz bir şekilde dayımın ikiz gibi galiba oğlum dayımdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.