Sayfalar

8 Şubat 2014 Cumartesi

Karımı siktirmek istiyorum

karımı sikişirken izlemek istiyordum
merhabalar sizlere adana dan yazmaktayım,,biz 17 yıllık evli çiftleriz eşim betül 38 ben orhan 41 yaşlarında kendi halinde yaşayan oldukça normal sıradan aile yaşantısı olan bir aileyiz çoğu evli çiftin bildiği gibi yıllar ilerledikçe artık belki hayatın üzerimize yüklediği yükler yada yaşın ilerlemesinden dolayı yatak hayatımızda soğuma olmaya başlamıştı artık eskisi gibi birbirimizi istemiyor ilk zamanların heyecanından eser kalmamış seksi artık bir heyecan değilde görev olarak görmeye başlamıştık :) öyleki askerdeki gibi komuta dönmüştü sanki sikişecezzzz..soyunnn..domal sikimi sokuyorumm sikkkk git gel ohhh ..ama heyecan meyecan kalmamıştı eşimide aldatmak başka kadınlara gitmekte istemiyordum ki nihayetinde aileyiz,,her neyse belli zaman daha böyle gitti,sonra intete seks hikayeleri okumaya başladım ,okudukça içimde bazı şeyler kıpırdadı hele eşli seks hikayeleri oldukça heyecanlandırıyor ama bunu kendime yediremiyordum çünki biz mutaassıp aileyiz eşim kapalı ve öyle öğrendik sonradan hayaller kurmaya başladım eşimle ilgili ve yatakta eşimi sikerken ben sanki başkasıymış gibi hayal ettiğimde inanılmaz derecede heyecanlanıyordum bir süre böyle gitti ,ama eşimide fantazime katmam gerektiğini anladım,birgün seks anında tam ona girip çıkarken kulağına fısıldayarak,sikilmek güzelmi dedim ,evet dedi peki dedim hep aynı siki yemekten bıkmadınmı ,,(ama bunu diyene kadar akla karayı seçtim baştan diyim)

eşim öyle bir kasıldıki inanın sikim içinde moraracak sandım herneyse iş bitti eşim bana bakarak tersleyerek kendisini denediğimimi sordu ,e birdaha böyle şeyler söylememi  asla dedi,tabi üç dört gün yüzüme bakmadı bile sonra bunun fantazi olduğunu falan söyledim,,tabi sonradan devamlı fantaziler vs.ürettikçe oda karşılık vermeye başladı ve yatak odamız oldukça şenlendi bazen ben mahallenin bakkalı oluyordum fantazide o üst kattaki kapalı komşu oluyordu ve bi sürü fantazi geçenlerde cidden hiç olmassa bunu deneyip deneyemeyeceğimizi sordum,oda artık bana içindeki her duyguyu söylemenin rahatlığıyla olabileceğini ama bizim gibi kapalı,gizli karşılıklı beyenebileceğimiz güvenilir ve adanadan bir aile bulup bulamayacağımızı sordu ve ogün bu gündür kafamızda biçok çift adayı geçti ama korku işte bi türlü kimseye açılamadık

bizim gibi olup gizli temiz güvenilir kapalı ve adanada olan evli çiftleri bekliyoruz....

1 yorum:

  1. Merhaba istanbul dan reel bayanlar ve çiftler saygı ve güven çerçevesinde görüşelim yaş 32 177 75 tel 05382059584

    YanıtlaSil

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.