Sayfalar

11 Şubat 2014 Salı

Kocamdan Habersiz Enişteme Verdim

Burdur'dan Havva Eniştesine Siktiriyor Sikiş Hikayesi

ben burdur dan havva tam 5 yıldır.evliğim ancak çocuğumuz yok.doktora gittik kocamda sper sayısı azmış.ben 25 yaşında esmer dolgun kalçalara dik gögüsler sahip güzel bir köylü kadınıyım.kocam 30 yaşında sekste zayıf biri.bu olay tamamen gerçek biz köyde oturuyoruz.eniştem ise ilçede köyde hayvanlara bakar kocam ise tarla işleri ve kamyonla gider.seks hayatımız iyi sayılır.kocam siker arkasını döner yatar hatta öğleye kadar.bir gün eniştemler gittik misafirliğe yedik içtik akşam oldu kocam bacısınla oturmuş konuşurken benden çay yapmamı istedi ben mutfağa giderken eniştem ben sana çayın şekerin yerini göstereyım diyerek arkamdan geldi.

tezgahtan çaydanlığı alırken eliyle kalçalarımı sıktı ne olduğunu anlayamadım ters tepkı verdim sonra gitti ama çok hoşuma gitmişti.o gün yattık sabah hastaneye gittik test sonuçları yarına kaldı.kocam ben gideğim sen yarın eniştemle al gel dedi.eve gittik.ertesi gün hastaneye giderken otomobilin içinde araç kullanırken ayaklarımı oradanda şalvarımın üzerinden amıma doğru okşamaya başladı.elini ittim ama o bir daha devam etti çok hoşuma gidiyorsun bak ben seni bir sikerim çocuk nasıl oluyor.diyordu.enişetmin iki çocuğu var zaten .hastaneden raporu aldık otogara gitmedi bilmediğim ıssız bir ormanlık alana geldi korktum ne oluyor enişte yapma dedim

"çok hoşuma gidiyorsun bak ben seni bir sikerim çocuk nasıl oluyor.diyordu"

ama dudaklarıma sarıldı.dudaklarımı öperken kalçalarımı sıkıyor.boynumu yiyor.adeta soymadan sikiyordu.bluzumu çkardı göğüs uçları emiyor hatta emmiyor ısırıyordu.yavaş yavaş ağıya kayıyor.amımı okşuyor.dudaklarını asılıyordu.bir anda şalvarımı çıkardı inanın hiç amın yalandığını görmemiştim amın boşaldığını bilmiyordum.amımı yalıyor dilini çok iyi kullanıyor kıvranıyordum amımı ağzına boşalttı.hemde öyle sarsıldımkı anlatamam.sonra kendi çıkardı aletini kocaman kafalı 18 cm kadarsı ama kalındı.yalamamı söyledi amayapmadım kızdı yatırdı beni bacaklarımı actı sulanmış amıma bir köklediki anlatamam kafası girer girmez acı ıle zevk aldım dibine kadar köklüyor.elleri ile göğüslerimi sıkıyor yoguruyordu ben fazla dayanamadım tekrar geldim o ise hala sikiyordu.bir ara gelmek üzereyım diyıp çıktı sonra yaragı elime verdi okşadım ateş gibiydi.

sonra beni ters çevirdi amına boşalırsam hamile kalır kocan şüplenir dedi götümü yalamaya başladı.çok şaşırdı.göt yalanırmı dedim orayı sikeceğim diyince asla dedim yalayıp parmak sokuyordu.ağlayordum resmem sonra yavaş yavaş bastırıyordu kafasını zorluyordu ancak nafile bir karnıma vurdu acıyla irkildim ancak kafasını sokyu götüme yıtılıyordum yalvardım çıkar diye ancak öyle bekledi sonra yavaş yavaş gidip gelmeye başladı köküne kadar sokuyor çok güzel diye inliyordu.nasıl oldum anlayadım ama tekrar boşalmıştım çok hoşuma gitmişti.

sanki ilk sikişmem buydu kocam amımı hiç sikmemiş gibiydi.haykıra haykıra boşaltı götüme sonra giyindik beni otogara bıraktı.hiç unutamıyorum kocamla sikişiyoruz ancak niye boşlamıyorum bir daha buluşup sikişemedikte benim telefonumada bakmıyor.ancak kel eniştem sikiş ustası beni sikmesi için yalvaracagım telefona baksa duyulur diye korkuyor.bende bu siteye yazarak ondan intikam alacağım. kocam duymasın eniştesınle arası süper....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.