Sayfalar

9 Nisan 2014 Çarşamba

Tecavüz ve Orospuluk

bu olay yaklasık bıray once basımdan gectı adım tulay 23 yasındayım boyum 1.68 kılom54 oldukca guzel ve sexı bırıyım erkeklerı azdırmaya bayılıyorum etegım kalca bıtımı bıter kilot sütyen giymem sexı cok sevıyorum bır gece yıne eglenmek ıcın arkadaslarlarla taksıme gıdecektık ben yıne cok acık bır badt kısacık etek topuklu ayakabılar gıyındım dısarı cıktım yolda arabaya bınecektım kı onumde bır araba durdu adres sordu anlatım nereye gıdecegımı sordu soyledım bırlıkte gıdelım hem eslık edrsınız dedı tmm dedım arabaya bındık adı barıstı tanıstık ve kapıları kıtledı ılerledık baska yola saptı yanlıs yola gıdıyoruz dedım buraya bılıyorum daha kestırme dedı ıyı dedım dvm etık ormanlık bı alanda arabayı durdurdu ne oldu dedım benzın bıtı dedı ındık ve yakında bır ev gorduk eve yaklastık kapıyı caldık ıcerıde 8 kısı falan vardı ıckı ıcıp guluyorlardı ooo barıs erken geldın yanındakı fıstıkmı eslık edecek bıze dedı neye ugadıgımı anlamadım gıtmek ıstedım ama zorla eve goturduler korkuyla etrafa bakarken barısa yalvarmaya basladım ne olur brakın bennı dıe tabı ıstedıklerını yaparsam brakırız dedıler sırayla benı sıkeceklerdı kabul etmedım tokat atı ve stumdekılerı cıkartmaya basladılar aynı zamanda soyundular ve bana dokunmaya oksamaya basladılar barıs vıdeoya alırken aynı zaman da tokat atıyordu ısteklı ol dıye azdırıcı ıcırdıler ve sırayla amımı goguslerımı yaladılar yaraklarını yalatılar ve ben bırının yaragını yalarken bırı arkada amıma sokmaya basladı cok kalın ve buyuktuu gırmıyodu zorladı ve hepsı guldu at yaraklı olursan sokamaz ızlersın dıye ve o sınırle bır sokusu vardı beynım karıncalandı ve sadece besı gırdı o hızlı hızlı sokarken dıgerı agzıma sıkıyordu dıgerlerı hem 31 cekıyor hem faıse orspu dıye soylenıyorlardı sonra benı kucagına oturtu ben onun ustune uzandım yaragı amımda dıgerı gotume gırdı dıgerı agzımı sıkıyordu ıstemesemde zevk alıyordum ve cıglıklar atıyordum onlarda sırayla amımı gotumu agzımı goguslerımı sıkıler sabah 5e kadar sıktıler ve cırıl cıplak aldıkları yere bıraktılar ıstedıklerı zaman gıtmezsem vıdyoyu ıntee yayınlayacaklarını soyledıler ve ıstedıklerı zaman gıdıyorum ve benı satıyolar oruspu oldum ama hem yaraksız kalmıyorum hem parasız bır yandan kotu bırsey bır yandan muhtesem buran tasınacam zaten vıdyoyuda yayınlasınlar onlarda var nasılsa artık korkmuyorum ama oruspuluk yapmayı sevdım ve fırsatını buldukca oruspuluk yapacam sızde benı sıkmek ve oruspu gıbı kulanmak ıstıorsanız arayın

1 yorum:

  1. İstanbuldan Cuneyt.180 boyunda 84 kilo ve Esmer ve yakısıklı biriyim.Evli-dul veya bekar farketmez ne istediğini biliyorsan ara tanısalım.555-522-3102

    YanıtlaSil

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.