Sayfalar

13 Ocak 2015 Salı

Teyzeciğim ve Ben

Burada anlattığım hikaye tamamen gerçektir ve kesinlikle hiçbir yalan bulunmamaktadır.Ben 20 yaşında 180 boyunda 70 kilo kumral bir gencim.Teyzem ise 162-163 boylarında esmer tenli boyuna göre ideal kiloda güzel bir bayandır yaşı 34 ve evlidir.Hikayemiz şöyle gerçekleşiyor.

Bir çarşamba günüydü.Teyzem resmi bir kurumda memur olarak çalıştığı için işten saat 5-5 bucuk ta cıkıyordu.Ben ise dersanem olduğu için saat 6 yı 10 geçe cıkacaktım.Ve kendime üst baş almak için fikir danışmak amacıya teyzemle kararlaştım.Buluştuktan sonra birlikte alışveriş merkezlerini gezdik.Sweatleri denerken teyzem üstümü düzeltmek bahanesiyle vücuduma dokunuyordu, onunda benden etkilendiğini hissedebiliyordum ama daha öncesinde hiç bir şekilde onunla cinsel konularda konuşmamıştık ve ona olan ilgimi dile getirmekten çok korkuyordum.Ne tepki vereceğini bilemediğim için buna hiç cesaret edemedim.Daha sonrasında alışverişimi tamamladıktan sonra ev yoluna koyulduk ve eve gidiyorduk ben onu evine bırakıp ordan ailemle beraber yaşadığım eve geçecektim.Ama öyle olmadı.Beni bırakmadı ve illa gel diye tutturdu.Kocası takside çalıştığı için geç saatlerde eve geliyordu.Yani evde ben ve teyzem yalnızdık.Teyzem aldıklarımı birde evde denememi söyledi.Bende peki deyip lavaboya girdim tam pantolonumu cıkarttım ve boxerla kalmıstım o sırada birden kapı acıldı ve teyzem diger poşeti uzattı gözlerini kacırıyormus gıbı yapsada boxerıma baktıgını gordum.ve sanırım amacıda buydu.Neyse sonra ben yeni aldığım kıyafeti giydikten sonra boy aynasında bakmak için dısarı cıktım.Teyzem de beni bekliyordu.

" -Aaa , Gerçekten Çok yakışmış.Güle Güle Kullan Canım" dedi. Bende "Sağol Teyzeciğim " diye cevap verdim.Sonra oturma odasına geçtik.Oturuyorduk.Teyzem başının ağrıdığını ve biraz uzanmak istediğini söyledi."Bacağına kafamı koyabilirmiyim" diye sorunca bende hem tedirgin hemde heyecanla "tabi" dedim.Teyzemin kafası aletimin ucundaydı.Teyzem arada bir kafasını oynatıyordu ve aletim kalkmaya başlamıştı.Gizlemeye çalışıyordum.Görünce kızarsa tepki verirse diye inanılmaz korkmaya başlamıştım.Aletimin sertliği saklanmayacak boyuta geldiğinde teyzemin kafasına deydiğini hissettim.Onunda hissettiğini anladım ancak bozuntuya vermedi ve yan döndü yanakları aletimin üzerine gelmişti ve yumusacıktı.Heyecandan ölmek üzeredeydim.İnanamıyordum.Teyzem bana döndü ve "sır tutabilirmisin" diye sorunca "hayatımın sonuna kadar" cevabını verdim.Bunun üzerine teyzem aletimi pantolonumun üzerinden hafifce ıssırdı.

O andan itibaren rüyadaydım sanki.Bende sırtı bana dönüktü ve hafifce ince beline dogru elimi götürüp ön taraftan tüysüz amına elimi dokundum.Resmen alev alev yanıyordu sıcaklığını hissettim ve nasıl olduğunu bilmediğim bir biçimde teyzem pantolunumun fermuarını açıp aletimi ağzına almıştı yavaşca ve narince yalıyordu.bende amına dokunuyordum. sonra sevişmeye başladık ama nasıl bir sevişme... Doyasıya öpüyordum.Kokusu beni mahvetmişti çok güzel kokuyordu teyzem..Sonra ben oturur vaziyetteyken oda benim üzerime geldi ve bana karşı aletimin üzerine yavaşca oturdu ellerim göğüslerindeydi.Ve içine aldı inanılmaz bir histi bu..Anlatılmaz tarifsiz..Aşağı yukarı içinde oynatarak beni boşalttı.Boşalacağımı hissettiğimde içime boşal diye inledi. Bende zaten aletimi çıkartacak dermanım kalmamıstı. Ve o ağırlıkla içine boşaldım. Bi süre bana sarıldı ve siktiğim pozisyonda kaldık.Sonrasında o lavaboya gitti ve bende üzerimi temizleyip eve gitmek üzere hazırlandım. Teyzem bu yaşadıklarımızın hiç yaşanmadığını ve bunların olmadığını söyledi.Bende hiç birşey hatırlamıyorum diyerek latife yaptım. Ancakgiderken kafama takıldı ve sordum içine boşaldım ne olucak dedim. Canım ben kısırım cocuğum olmuyor dedi. Üzüntü ve sevinçle karışık bir duyguyla eve doğru yola koyuldum.Daha sonrasında bir kaç kez daha benzerlerini tekrarladık.Ona aşık oldum.Sanırım oda bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.